perjantai 17. toukokuuta 2013

Uusin hiusrakkaus vesiputousranskalainenletti

Mä olen varmaan so last season näiden kampausteni kanssa, mutta eipä tuo minua haittaa :D. Olen ennenkin siis nähnyt näitä vesiputousranskiksia, mutta vasta nyt vaivauduin opettelemaan kuinka se tehdään ja kappas vaan uusin hiusrakkaus syntyi samantien! Niin helppo, mutta näyttävä kampaus :). Ohjeitahan on netti pullollaan, joten ei kun etsimään jos alkoi kiinnostaa :).

Tässä vesiputousranskis kahdella puolella ja taakse jätetyt letit suorassa tukassa.


Vesiputousranskis kiharassa tukassa. Ekassa kuvassa koko pään ympäri menevä letti (vaatii vähän enemmän sorminäppäryyttä, kun joutuu vaihtamaan käsien puolia kesken kaiken) ja tokassa sama malli kuin suoran tukan kuvassa, eli molemmilta puolilta tehty omat letit, jotka vaan on vedetty keskellä yhteen. Kiharat on maailman helpoimmat tehdä, eli rakastamani pantakiharat. Ja ne muuten pysyy, mulla jopa ilman lakkaa koko päivän!


Ja edestä tuo koko pään kiertävä vesiputousranskis näyttää kuta kuinkin tältä.


Sitten luulin keksineeni jotain omaperäistä ja uutta ja letitin kaksi vesiputousta allekkain... Kunnes sitten googletin double waterfall french braid ja kas olihan niitä muutkin jo tehneet :D. Noh ainakin idea oli omasta päästä, hyvä minä :D.


Ja tältä kampaus näyttää oltuaan lippiksen alla, lasten kanssa ulkona kolme tuntia ja pitkän koiranlenkin jälkeen :D. Eli todella pysyy, vaikka näyttää musta aina jotenkin hauraalta tuo letti :D. Ja tässä siis EI ole lakkaa edes tai mitään muutakaan muotoilutuotetta. 


Tukkaterkuin TsiSanna




2 kommenttia:

  1. Pitkistä hiuksista saa upeita kampauksia juuri lettien avulla.
    Toista se on nää lyhyet, ne joko kammataan tai jätetään kampaamatta:))

    VastaaPoista
  2. No niinpä :). Siksi en pitkästä raaskikaan luopua! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...